Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno upravlja podjetje AVERTA d.o.o., Bresterniška ulica 219, 2354 BRESTERNICA (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Maribor pod reg. št. 2011/12430 matična številka 3941256000, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI99361116, direktor podjetja je mag. Milan Keček MBA.
Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Gotovina (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Skupaj s paketom boste prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu osebno ali na enoti pošte. Plačilo z gotovino je možno tudi pri osebnem prevzemu blaga. Strošek dostave – poštnina je enotna za vsako naročilo in znaša z DDV = 10,00 €. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila. Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Za pošiljanje izdelkov v tujino veljajo trenutne cene Pošte Slovenije.
Cene in stroški dostave
Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in NE vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Dostava
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 15h bodo realizirana še isti ali najkasneje naslednji delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Nakup
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb “Dodaj v košarico“. Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih artiklov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, lahko to opravite v košarici.
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na nakupovalni voziček ter gumbom “Na blagajno“. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:
- korak – pregled naročila
- korak – način in naslov za dostavo;
- korak – način dostave
- korak – povzetek nakupa; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkv
- korak – naročilo oddano.
Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku dveh ur po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
S klikom na gumb “Oddaj naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem (v primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi min. stroške poštnine v vrednosti 20 € obe smeri. V kolikor je poštnina večja, (ceno poštnine določa Pošta Slovenije), krije naročnik točen znesek poštnine v obe smeri , za kar bo prejel ustrezen račun.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški .
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.
Blago morate vrniti v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži, izdelek pa ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je AVERTA d.o.o., Bresterniška ulica 219, 2354 BRESTERNICA . Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine brez stroškov pošiljanja, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom podjetja AVERTA d.o.o.. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Ob reklamaciji mora kupec obvezno predložiti račun.
Podjetje AVERTA d.o.o. zagotavlja kupcu brezhibno delovanje izdelka in prevzame obveznosti, da bo v garancijskem roku na lastne stroške odpravil vse pomanjkljivosti.
Stvarna napaka
Stvarno napako lahko uveljavljate v kolikor menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, tako da nas o tem obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevati: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko iz naše strani prav tako v roku najkasneje 8 dni pričakujete pisni odgovor.
Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva se ne razlikujejo od običajne osnovne tarife ki jo potrošnik običajno plačuje.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pridržujemo si pravico do sprememb cen in ostalih podatkov brez opozorila.
Nedavni komentarji